w

Tuesday 26 February 2013

Kejutan Dari Si Dia-26022013

Assalamualaikum semua......hehehhe
Firstly kita senyum lu lebar-lebar...senyum ngn semanisnya oke....hehe...^______________^

i'm hepy....hehehehehe...u know y.....?
-
-
-
-
-
-
-
si sia datang

Thank dear..snggup dtg dr jauh...terharu sangat2..pandai wt suprise yer..bikin hati sy terkejut mcm nk trcabut jantung..*stop skjap jntung trus brfikir btl ke x..hehehehe...si dia datang semata2 nak suprise kan befday aku..adoi..mati2 aku ingat dia pegi meting..dalam kol 1 camtu dia kata dia sibuk..alih2 datang UUM..hehe...trharu jap beb....hehe

Macam ne tak terharu...dalam kol 3 lebih, dapat kol dari dia..dia cakap dok depan kafe..ingat kan main2...last2 tengok..mmg ada..mmg terkejut giler aku..stop skjap tak tahu nak buat apa...gtau member..smpaikan member terkejut...hehee..aku tak tahu wt apa dah..dok kalut ribut..mjur member paksa suh cepat trun...sampai jer kat kereta..trkejut buat kali kedua..yang nie mmg terkejut gila3...hehe..nak tahu kenapa....??...taraaaaaaa...dapat sejambak bunga ros..
ciap ada Ferrero Rocher lagi.....heheheeee...

Part dapat bunga nie..mmg malu dan terharu..tak tahu nak ckp apa...hehehe..camne tak malu..member aku dok syok intai kat dalam bilik gelagat aku..hehehe..dah la ada orang...hehe..papepun...tak sangka dia datang dan bawak bunga...sanggup datang walaupun deman...hehe...pandai jugak yer awk buat suprise...mati2 aku ingat dia pegi meting kat maktab dia..ciap ckp sibuk lagi....tengok2 datang cnie buat kejutan..dan ciap bawak kek lagi.....hehhee..walaupun befday aku dah seminggu berlalu, tapi rasa baru jer befday aku...

Papepun...saya tak sangka awak datang...walaupun deman...lastly..saya sayang awak...




*jadi model peplum jap..hehe..*oke perasan*...
peplum dari si dia..sje2 cuba..hehehe..^__^
oke..gambar senget...hehe..tak dapt nak rotate..
dah banyak kali try tapi ttp xblh rotate..
-jurukamera my rumate yg sporting-




gambar aku ngn dia kat atas nie time pegi Langkawi dulu...saje letak gambar Langkawi sbb xde gambar latest..oke..papepun kitaorg ttp nmpak suwit...hehehehee
..143 AF..





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...