w

Wednesday 9 October 2013

Pulut Mangga..

Pulut Mangga..oooo..so sedap ataupun aroi in Thailand language...hehehe...ini tentang semalam punya kisah..semalam ada member mengidam nak makan pulut mangga..*mengidam shaja bkn pregnant ok...hehehe..so,aku pun tanya..pulut mangga??macam mane tu...member aku pun tunjuk gambar dalam setegram..gambar dia punya member..ooo like that...lebih kurang tolak tambah macam pulut durian...so..aku pun xcited jugakla nak makn.....hehehe..pestime mau makan ini punya pulut mangga...hehehehe...

So,dah alang2 semalam mau keluar pegi Perlis...kitaorang pun singgah di kedai jap..mau makan pulut mangga ngan pulut ayam....
xcited bukan main tengok mangga yang besar gedabak tu..upenye fake sahaja...kih3

 pulut mangga + air karet susu *pestime makan pulut mangga...

pulut ayam..

Kalau pegi jalan mane2 je tak sah tak bersnap ok..heheh..asyik bergambar je kan..penuh memory fon...kuang3....
 shawl ladies..dila+aku+wani


Siap2 makan terus p Perlis...ambik my fon yang masuk wad...rindu kat my fon..dah 2 minggu lebih masuk wad..dan rindu nak bersetegram..hehehe

Sebelum balik ke Sintok..singgah umah Dila punya kakak jap..selesai solat maghrib terus p kedai makan Sg. Dua..
tengah tunggu order pun sempat lagi snap2...hehe

hehe..k bai...selesai sudah semalam punya cite...
tentang Hatyai nanti aku update kemudian..hehehe..almaklumla..sibuk..asigment menunggu....hehe
last but not least..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...