w

Thursday 9 January 2014

Cuti-cuti Sebelum Final

Alhamdulillah..masih dipanjangkan umur...malam nie last aku huptade untuk tahun 2013..dan esok merupakan tahun baru 2014..horay..umur pun sudah semakin meningkat dan harap kematangan pun semakin meningkat..hehehe...btw umur hanya sekadar angka...

Fuhhhh..lame giler dah aku tak hupdate blog ni..mujurlah blog ni tak merajuk ngan aku..almaklumla beberapa minggu nie sibuk giler oke...betul-betul sibuk..macam mane tak sibuk..banyak benda perlu diselesaikan...

So, selesai je semua kesibukan aku...sebelum final exam..aku balik kampung jap..heheheee..semangat kan aku balik kampung..habis jer present SIPTIK or Projek akhir 11 hb12 lepas..terus keesokannya aku balik kampung...btw sebelum balik Kelantan..aku menuju ke KL jap...misi ke KL utk meneman sikakak aku membeli barang hantaran kahwin nanti... *lama dah tak tuptap tuptap..so,aku uplod gambar jela k...biarlah gambar berbicara...hehehheehehehe....


















Yang ni lak time cuti dikampung...hehehe..hilang stress sebelum exam....

With his famili






Oke..korang perasan tak...first ayt tu  aku gitau "last update untuk 2013"..heheheh..btw post ini untuk tahun lepas...tapi tak tertekan publish, lame sangat dok terperap dalam draft...hehehe..so,malam ni baru publish...

Layan je laaaaaaa...hehehehe..btw sekarang minggu exam....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...