w

Thursday 20 February 2014

My Day

Today is my day...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Alhamdululillah..

Pada pukul 10.26 pagi yang bertarikh 20 Februari 1990..lahirlah seorang bayi perempuan yang diberikan nama Nur Athira Nadia anak kepada Encik Kamarudin Bin Mat Saman dan Puan Norhasimah Bt Mamat..bayi ini dilahirkan di RPT Sg.Sam Kuala Krai, dilahirkan dirumah neneknya sebelah ibu.

Jeng jeng jeng jenggggggg..siapakah dia...
-
-
-
-
-
-



Dats me...Alhamdulillah..bersyukur kepada Allah yang telah memberikan rezeki kesihatan yang baik sehingga hari ini.Hari ini genaplah aku berusia 24 tahun. Semoga aku di bawah lindungan hidayat mu Ya Allah dan terima kasih untuk ma dan abah aku...tanpa mereka siapalah aku...

Dan tak lupa..hari ini hari yang ke9 dah aku pektikal....sampai je kat ofis ada member yg wish befday..tq u oll..dan tak lupa my prend di UUM yg hantar msg befday..hehe..semoga doa kalian dimakbulkan ALLAH serta member2 kat Fb..oppss tak lupa..ma,abah,kak,adk ah,adk iera, apik yg wish befday..jgn lpa hdiah oke..hehehe..dan utk awk..tq..hadiah ples....??

Yang penting dapat panggilan free..hehehe..bolehlah gayut puas2 kan...tp nak bergayut ngan sape...???

 Syg my sis banyak2...hehehe..tiap2 tahun tak pernah lupa hadiah untuk adik2...love u kak...

Macam2 diorang wish..hehehe..semoga dimakbulkan...

My Cousins and me...
Selamat Bertunang...
Tik Tok Tik Tok...next month..aku punya turn...hehehe

*sempat lagi hupdate blog time keje...hehehe..time nie bos bg keje..sambil buat keje sambil on9...hehehe..ok..taraaaaaa....

Semoga aku menjadi muslimah sejati..aminnnnnnnn...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...