w

Wednesday 11 March 2015

One of My Dreams..

Hari ini genap sebulan aku sebagai seorang pelajar..
Student again..again and again...insyaALLAH...

11 Februari 2015 yang lepas..aku telah mendaftarkan diri sebagai pelajar Post Graduate..
Dan hari ini..aku sempat untuk tup tap tup tap bila dah beres asigmnent,,pening woi..dalam masa seminggu Prof bagi keje suh cari 50 jurnal yang berkaitan nagn research aku..so, dia suh buat map n summary kan jurnal tersebut..tak tido malam la jawabnye...tapi Alhamdulillah..petang ni dah beres semuanya..esk kena hantar time kelas..hoho..orang kata Master ni susah la..tu la..ni la..yes..aku tak menafikan...

First aku gtau nak sambung Master kat ma abh..mereka tak tolak and terima je pilihan aku..tapi..my mum and dad adalah tanya..before tu tanya la Aiman (my fiancee)..dia bagi ke tidak..so aku jawab..ofkos la bagi kan...hehe..tp sebenarnya aku tak tanya pun dia lagi..sudah ciap hantar proposal n apply semua baru gtau..tak patut kan..tapi semua tu dah lepas...mula2 dia kurang setuju..tapi lama2 oke..hehehe..asal benda yang aku buat bahagiakn aku..so dia ikut kanla...

Bila aku gtau orang sekeliling aku yang aku dapat sambung Mater di UUM...semua duk tanya benda sama..jenuh aku nak jawabkan..hehe

soalannye simpel je.. 

"cik abang bagi ke sambung"
"Aiman bagi ke sambung?"
"Tunang bagi ke sambung?"

Ma, abah and kakak aku pun tanya benda sama..nenek aku pun sibuk dok tanya soalan  ni jugak...mentang2 la umur dah semakin meningkat..almaklumla..tahun ni dah genap 25 tahun..hohoho..

Mybe semua dok pikir umur ni dah boleh kawin..kahkahkah..so aku jawab...kawin, kawin and study, study..hehe...my abah pun cakap camtu jugak,hehe..thank abah sebab faham anakmu ini..

Alhamdulillah..genap sebulan menjadi pelajar Master in Science..hope everything gonna be okey...

*btw Sabtu ni aku balik kampung..hohoho...semangat kan balik mentang2 cuti sekolah..hehe..dia yang cuti aku yang sibuk balik jugak..kahkahkah..oke orang Sarawak jumpa next week..


Gambar aku punya kad metrik...hohohoho..time degree and master...

Semoga aku terus berjaya mencapai cita-cita...Amin...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...