w

Tuesday 3 January 2012

kesedihan melanda

as usual aku mahu gembirakan hati orang sekililing aku.

lebih appreciate & cuba menyenang dan memudahkan kehidupan mereka
dan dapat mengubah diri supaya lebih baik dari hari-hari semalam


sedihkan apbla memikirkn mak ayh kita.....yela mreka nk yg trbaik utk kta...sdh sgt2 klau kta x dpt mmnuhi impian mreka yg mreka mhu utk kta...klau blh aku nk sgt mmnuhi impian mreka..tp rzki x brphak pd aku..insyaALLAH aku akn bktikn pd mak ayh aku yg aku dpt brjya spt org lain.

melihat senyuman yang terukir dekat wajah-wajah yang kita sayang

rasanya lebih bernilai pada kta kn...

kdg2 apbla main dgn feeling ni..rse nk nangis pn ada..luaran nmpk hepi tp dlm hti hnya ALLAH yg thu...

ni post aku yg prtma..aku pn x tau nk post ape..so, aku try2 la post ape yg korg bca ni..x bez kn..andai itu tkdirnya aku trima..hehehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...