w

Friday 20 April 2012

%*(%#$@!!

Asssalamualaikum dan hyeeeee...

siyes..siyesssss..
lame dh x update blog..(hehe...pdahal bru mnggu lps aku update blog)
rindu x..hahaha..klau rndu teruskan mmbca post ini smpai ke bwah, 
klau x rndu, sila tekan butang pangkah kat sebelah kanan anda..
#kejujuran amatlah diperlukan#

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

akhirnya ngaku jgk rndu kan kita...heheheh

haha..yg sbnrnya xde pape nk dicitekan..xde bnda yg bez....ermm..pgi ni bgn pgi dgn niat yg murni slps smua slesai nk wt asgment tp tlah mlencong ke niat asl..
nk tau aku tgh wt ape..
heheh..tgh layan cite CINTA UNTUK EMELDA TV3..tp on9 tonton jelaaaa....


bez sesgt cite ni..tp klau bca novel asalnyer, KASIH ANTARA KITA lg bezzzz...
klau smua nk thu aku mmg gler novel smpaikan nk pegi jln2 ngn famili pn aku smpat bwk novel utk dbca dlm kreta...
hehe..bkn stkat dlm kreta tau kat hspital pn smpat bca lgi..=)
nape..??x caye ekk..???.hehe,,ok korang tgk ni...
gmbr ni diambil oleh adik aku time mnunggu kkak aku kat hspital...
rajinkan saya membaca..hehehe




hehehe..kusyukkan aku mmbca...saya memang rajin mmbaca...
tp baca novel je laaaaaaa...hehehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...