w

Sunday 17 June 2012

kasihnya Ayah

bila ingat kembali kenangan bersama abah, aku akn tersenyum sendiri dan air mata akan keluar 
dengan tiba, betapa besarnya kasih ayah terhadap kita. aku ingat lagi kenangan aku 
bersama abah ketika dulu.bez sangat2 apabila di ingat. tiba-tiba jer
 terimbau kenangan mula-mula nak masuk tadika. adoi bukan main susah lagi nak bangun pagi, dah la air sejuk kn.asyik nangis jer xnak mandi, tapi last2
 ma aku jerang air pagi2 semata2 nak mandikan aku. bezkan zaman kecik2..sbb 
ada org mndikan kita...hehehe...masuk sekolah rendah macam2 lak ragamnya. teringat lagi mula2 kena pakai tudung p sekolah..adoi susah betul nak pakai tudung kan,.mmg time 2 xcted gler nk pkai..tp tudung x mnjdi.abah aku jgk la yg jd mngsa...hehe..abah aku yg pkaikan dan abah 
aku jugak la yang tolong betulkan..bezkan,
even tudung pun ada orang pakaikan...hehe...dan masuk lak sekolah menengah...nak tahu x,
 apa yg abah aku selalu pesan kat adik beradik..hehe..jeng.jeng.jengggggggggggg.......abah aku pesan jangan sesekali bercinta time sekolah...hihihi...tapi aku wt jgk...hehe...last2 abah aku tahu..
apa lagi..kena marah la...smpai menangis aku kena marah...hahhaa...dan yang penting belajar rajin-rajin.....tapi masuk jer university, abah aku dah x marah..cuma apa yang abah aku selalu pesan, jangan tinggal solat...adoi...tiba2 jer rasa sedih yang teramat....ermmmmmmmmmm.....
kalau dok umah kan bez leh la aku peluk cium abah..kalu kita tak salam abah kita xkn p peluk abahkan..
sebab 2 la time abah balik keje,.aku slalu gak dok depan pintu
utk tnggu abah balik keje..semata2 nak salam dan peluk abah....time 2 la amat bermakna
bagi aku dan adik2....tp kadang ada gak aku x tunggu.
aku dok dalam bilik dan tido..last2 kena bising kat abah...hehehe..
rindu sangat2 kat abah dan famili yang tersayang.....

korang nak tahu x..knapa jari aku ni cbuk dok taip tentang kenangan aku ngn abah...??
hah..tak tahu...
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

meh aku bagi tahu....kerana ari ni adalah HARI BAPA..

selamat hari bapa buat abah ku KAMARUDIN BIN MAT SAMAN...
semoga abah sentiasa dibawah rahmatNYA, setiap nafas abah, setiap denyutan nadi abah,
setiap langkah abah keluar mencari nafkah, setiap tindak tanduk abah, setiap apa abah lakukan,
semoga semuanya diberkati ALLAH.

Daripada anak mu...yang sentiasa menyayangi mu..U r my hero....

2 comments:

  1. hargailah abah/ayah/daddy/papa selagi ia msih ada...we love u abah...selamat hari bapa!!!

    ReplyDelete
  2. i lov my dad too...lov u, bah!!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...