w

Tuesday 19 November 2013

New Blog, New Entry, New Readers

Hai hai haiiiii...alang2 aku dok tup tap tup tap kat blog satu lagi..so, aku pun tup tap tup tap kat sini jugak...blog Gadis Merah Jambu tetap 1 dalam hati..cewah...hahaha...ape la aku merapu meraban kan...oke first at all, aku nak cakap yang aku ada account blog satu lagi..hehe..rajin tak aku add blog...??nak kata rajin memang TAK la...hehe....yang sebenarnya blog satu lagi tu utk subjek STID aku....tugasan individu kena create blog..so, rajin tak rajin kena lah create blog...blog pun entry yang merapu meraban..hehe..tambah plak blog yang simple..macam mana nak dpt high mark kan...InsyaALLAH, dapt fullmark pun ok...kih3...hehe...so,dari hari2 yang lepas sibuk la dok taip entry bahasa manggeris...macam ne nak tuptap in english, ??english pun failed...hehehe..tapi aku teruskan juga jari jemari aku utk bercherita merapu meraban kat blog Bila Jejari Bercherita ...hehehhe..jika ada speeling yang salah tu harap maklum lah yer...tapi kebanyakan nye CNP je.....hehehehe...kat sini aku tinggalkan link..meh la jenguk2 blog kedua aku nie yerrrrr....



Jika ada salah dan silap ejaan tu..sila angkat tangan gtau aku yer.....k, bye3....c u again..mucho gracias...


No One Is Perfect




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...