w

Tuesday 22 May 2012

♥|_____________|♥

assalamualaikum..dan selamat sore...hehehe..time kacih kpd yang sudi meluangkan masa mmbca cherita tntangku ini....time kacih.time kacih...lain kali luangkan msa anda lagi yer.....tak ada apa yg mnarik juz nk cite kkurangan diriku ini...(*ayat sedih...huhuhuhu).....

siapa yang pandai masak...sila like....hahaha....
aku..??mestila pandai....heheh...aku cume pndai makan jer...cume pndai masak air dan masak megi jer...hehe..teruk kan aku..nasib la sapa yang jadi suami aku...dh la x pandai masak....huhuhuhu....tp korang jangan ingt aku malas tau..bkn mlas k...hehe..setiap kali balik cuti tentu mak aku tanya "kak ngah nak makan apa ari ni, lauk ni nak goreng ke?nak buat kuah apa,,,dan. .bla.bla.bla.bla.bla.bla........."

tp baru-baru ni...mntang2 la umur aku dah genap umur 22...mak aku kta tahap dah bleh kawin dah...s0,blh la blajar masak slow2..hahaha...alahai mak..kawin lmbat lg la..even abah aku pn dah suruh aku blaja masak slow2...ni semua gara-gara aku beli buku ini...hehehehe...nak tahu ape reaksi abah aku bila dia tengok aku beli buku ni....hehe..my dad hanya smile n smile n smile....senyum ada makna..hihih..hanya ma aku jer yang menyokong anaknya....heheheh...love my mom....♥


yang lawaknyer...kakak aku siap nak bagi hadiah kuali kat aku semata-mata nak suruh aku rajin memasak...dan adik2 aku lak siap pilih menu lagi nak sruh aku masak....hahaha...mak aku hnya senyum jer la..yg psti last2 mak aku jgk la yg msak dan dibantu oleh bibik-bibik yg ramai...dan aku hanya relaxxxxxxxxx tanpa perlu buat apa-apa..hehehehe...


hehehe...yg pasti si kurung hijau dan merah seorang yang rajin..selalu dapat pujian dari abah aku...dan si kurung biru hanya mengarah...hikhikhik...mengamuk kakak aku kalau dia bca ni..hehe..sory yer kak...juz joking....^_^dan...si baju oren hanya pandai makan jer.....♥

moral of de story...carilah lelaki yang pandai memasak....hahahaha...kalau si dia pandai memasak..nanti senang la kita....hehehehe....sory yer wak..juz joking......♥


p/s: tiba2 jer rasa takut..lebih2 lagi kalau dapat mak mertua yang x ok...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...