w

Saturday 5 May 2012

merentas halangan

Assalamualaikum..hai..helooooo…
weekend dtg lagi....skrang aku nak cite2 ngn korang psal aktiviti ini...siyes memang syookkkkk.....hehehe..
siyes..aku mmg excited  bla tahu  ada aktviti merentas halangan atau yg sama waktu dengannya …nak tahu knapa??sbb aku tak penah mncba mna2 aktvti sedemikian..hehehe..excited la ckit2…yg mana penah join PLKN tu tentu dah terorrr kn…heheh..siyes mmg tatau nak cite apa dh…

Aku update gambar je la…
picture speaks louder kan.kan.kan???*smile…^__^



Ni aku tak try pun..nak tau knapa..heheh..sbb ada air..rmai yg jtuh kot,bdak pompuan tak yah cite la,memang ramai yang jatuh…budak laki pun ada jugak yang jatuh…yang panjat kat atas pun ada..hehe...halangan yang ada air smuanyer aku skip…siyes aku mmg tak nak basah…*__*

Yang ni aku cuba…hehehe..*bdk kecik pun boleh main nie..he2……hati2 nanti jatuh….

 


Dan yang ini…hehe..yang ini senang jer..pnjat2 pas tu terjun…dan ramai jugak la yang terseliuh…





Hahaha..dan yang ini….semuanyer yang senang2 jer…


Lastly, pnjat tembok ini… mmg letih…


Habis menempuh halangan..jom jungle tracking lak…tp aku tak pergi sbb yang lain semua dah pergi, aku ditinggalkan..hahahahaha…bagus gak kan tolong orang terseliuh kaki ni then bawak pegi PKU..heheh..tak perlu jungle tracking..hehehe..peace… tp  yang paling penting ,tak perlu kena pacat…^_^

P/s: apa yang dapat..??
Hehehe…dapat letih dan yang paling penting pengalaman…kita haruslah belajar daripada pengalaman..^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...