w

Tuesday 22 May 2012

| selamat merantau |

assalamualaikum dan selamat pagi uollsss....bertemu kembali kite yer...hehehe

apa kabar semua..chat tak..??mestilah chat kn..tp aku...luaran ok..tp dlaman x ok...huhuhu...sedih...nak thu kenapa...bangun pagi tadi kakak aku hantar meseg ..say bye2....sekarang kakak aku dan famili serta nenek aku dalam perjalanan ke Johor....sedihnyerrrr...nak ikut........sedih jugak sbb rindu kat kakak aku yang sorang tu.....famili aku hantar kakak aku yang dapat posting cikgu di Mersing,Johor...jauhnyer dia merantau kan...semalam bru je lepas borak ngn kakak n ma...tp bangun pagi..alahai sedih la plak...padahal smalam dah mendung dah hati ni....ingat kan bangun pagi ada la terik mentarinya..perasaan tetap sama...rasa nak balik jer...cakap kat ma semalam ...".ma nak ikut jugak...ma ciap cakap jom2..".sambil ketawa..hehehehe..kakak aku lak ciap cakap sedih.sedih.sedih dan terus sedih...last2 dia ketawa bila aku cakap.".kak..nanti pegi johor jangan cari orang johor lak yer"...hehehe.

sekarang aku rasa ditinggalkan...huahuahuahua.........nak ikutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.................smoga perjalanan famili aku selamat pergi dan kembali......


berdoa.berdoa.berdoa dan terus berdoa..smoga perjalanan mereka selamat hendaknya....amin...

p/s : buat kakak ku..nanti dapat gaji silalah top4 kan saya punya handphone..dan jangan lupa baju yang dijanjikan...hehehe
okey...cukup sampai disini..nak pegi mandi dan berciap ke kelas......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...