w

Sunday 18 November 2012

Cuti CuTI

assalamualaikum semua...ape khabar cayunk2 semua...hehehe..hrp2 semua chat2 hendaknya...

ptg yg nyaman nie tatau nak buat ape..blik kls hbs kol 4 , rhat skjap then on9...hehe..2 jela kijenye.
bkak fb, bkak twitter n bkak blog...
bkak fb asyik kuar gmbar kawin, gmbar tunang. gmbr kawin, gmbar tunang..
tu jer yang slalu kuar kat home....hehehe
mentang2 la skrg skol holiday, ramai yg ambik pluang...hehehe...
haha..xpe2 bagi kat depa dulu......

kelas paling aku tak suka tetiba jer jd ska ari nie...nak tau knapa...sbb ari ni xde soal jwb...hehehe...kalau tak habis student dok brdebar kot pngil nme...aku pn sma..tp smpai skrg tak penah lg pngil nme aku....hehehe..ari ni lect cuma bagi soalan jer..jwb dlm kls...dh la geng kta org dok brisan hdpn...so, kna la wt baik2...cume aku ngn shidah jer kna tegur...hehe..ni sbb ktaorg dok trmnung smbil tgk jwpn kat dpn...pdhal kta org tgh pikir jwpn....hehehe..mjur lect tak marah...dia cme snyum jer....ssh kot nak nmpak mka lect yg manis cam2...lect aku ni pmpuan..so,dia sgt la stretttttttttttt...................hehehe

ari ni start kls slpas smnggu brcuti...cuti ker..??
*tanya diri sndiri...hehe..kira cuti la jgk walau tak blik kg....hohohoho....
nak tau tak aku pegi mane msa cuti ari 2...heheh...jalan2 cuci mata.....^______^
niat yg sbnar nak ikut kwnku minah love pokmat balik kl...tp x jadi lak...ma dh kasi ikut...tp tetiba tkar plan..bkan men kta org plan nak g i-city dan Sunway Piramid...huhuhu...bila la blh p i-city kan3.....
ermmmmmmmmmmmmmmmmmm....
so, kat cnie la aku jalan-jalan time cuti ari tu...x dpt p kl..p alor setar pn ok jgk.....hehehehe

Menara Alor Setar


pemandangan dr puncak menara
ala2 cite My GIRL..Bangunan 66 di Korea




cute kan budak nie..nme dia nabila,nme timangan baby
hehe2...yg pnting..kemne2 jer aku jln ngn dia,x hbis2 org tgur dia comel,tak kira la laki ke pmpuan...

 kakak dan baby

 kedai cenderahati yg jual kat atas

Pusat Sains 




Muzium Padi



cantik kan lukisan nie...






dikala keboringan,bermain ngn dak kecik nie...
rindu kat dak kecik yg brnma syuhada,,
sgt manja ngn aku...hehehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...