w

Tuesday 27 November 2012

-salam maghrib-

salam maghrib semua..yang mana tak solat lagi,cepat2 p solat.dah nak masuk isyak dah..hehe..skrg dh pkul 7.58pm...27hb11..lagi 3 hari nak masuk bulan 12...semakin hari semakin lebat lak hujan...papepnn bersyukur sebab ALLAH basahkan bumi yang dulu sentiasa panas du bumi sintok ini...moga ALLAH turunkan pelangi selepas hujan..*_^...

semoga ALLAH berikan aku ketenangan hati,...huhuhu...knapalah ari ni asyik semua x ok..buat ni tak kena, buat tu tak kena...adoi...tension sangat...hati ni rasa sedih sangat3..mungkin ada kecelaruan hati kottttt....hehehehe.....hanya ALLAH yang tahu...

betul la kta pepatah..susah orang nak faham kita..sebab kita pun susah nak faham orang..
lebih baik berbicara atas kertas dari bagi tahu kat orang yang buat tahu tak tahu jer ngan kita....huhuhuuhu

masa zaman Form 4 n 5 dulu,aku selalu tulis perkara sedih atas sehelai kertas, then aku pn koyak kertas tu kcik2 terus buang dalam tong sampah...tapi sekarang aku dh tak buat macam tu dah...aku hanya tulis dalam buku diari..dah bape buah dh diari aku..tp skrg aku dh ada blog..so,aku tulis dlm blod aku ni...aku tak kesah orang nak kata apa pasal aku...yang penting i know wat i doing right now...

hanya kawan yang memahami perasaanku skrg..mujur ada kawan tak kira susah atau senang..sayang kamu sangat2 kawan....so, aku tak boleh update panjang2 nanti ada yang terasa lak..huhuhu..
ok..nak panjang2 sambung tulis dalam buku lak....

sebelum undur diri..
aku terjumpa kata2 Ustaz Don Daniyal...

"kalau rindukan seseorang baca Al-Fatihah sambil tangan didada, dan berzikir kepada ALLAH dengan niat dia merasai rindu kita kepadanya"

hanya ALLAH yang tahu what i feel right now...

rindu ma,abah,kak dan adik2...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...