w

Sunday 21 April 2013

Alkisah Hari Ini...

Assalamualaikum dan Salam Manghrib semua....sekarang tepat pukul 7.12 pm.
..tapi masih sempat lagi nak hupdate pe bagai kan3...adoi mmg teruk kan....tak ada ape yang nak dikongsi..juz nak cite rutin hari ini..alamak mcm diari lak dibuatnya blog nie...*xpela...blog saya kan3...suka hati nak tulis ape2...hehehe...

Hari ini kelas start kol 8..so,bangun,mandi,berciap dan sarapan....selesai semua..terus pegi kelas..around 7.35 msa untuk berebut bas..oke,rutin harian kami kat cnie..

Jadual hari Ahad dan Rabu
kelas pertama --------- 8 am - 9.25am (dkg 1 )
kelas kedua------------ 9.30am- 10.50am (dkg 6)
kelas ketiga------------11 am - 12.25 pm (dkg 6)
kelas keempat--------- 2pm - 3.25 pm (dkg 6)
kelas kelima----------- 3.30pm - 4.50pm (dkg 6)

so, tadi..lepas habis masa kelas pertama, terus naik bas pegi kelas seterusnya..

Gambar dalam kelas tadi..time lect kuar awal..lepas habis kuiz...




on de way ke kelas seterusnya..





#asyik bergambar je kan,sampai nak penuh memory card..hehehe#

Kelas kol 2 aku x pi..syok tido kat blik..almaklumla..x chat..so,pegi kelas kol 3.30..walaupun nak hujan,aku terpaksa pegi..terpksa sbb nk knea jmpe ngn member group yg pegi industri ari tu......

dah aku jalan sorang2..so,smbil jalan aku snap gambar..hehehe....


 #sape la mamat kat dalam gambar nie..almaklumla,p follow blkang dia so, trmasuk la jgk..hehehe#

dah la lambat..tetiba jer slap masuk kelas..sepatutnya Dkg 6/8..aku p masuk Dkg 6/10..patutla..time aku masuk semua pandang pelik jer kat aku..first masuk..plek gak.nape semua muka tak kenal..xdepun geng2 aku..so,aku wat bodoh je la..tetiba jer aku terdengar sorang budak pempuan nie ckap ngn member dia.."eh..kita slap kelas ker dia slap kelas..".. so,aku pun tanya balik..nie kls apa..hahahaha..mmg slap aku la..so,cpt2 kuar...hah..tetiba jer blank...xingt dah Dkg bape...so,tnya rumet aku...nak tau dia cakap apa...hahaha..mmg terbaik la jwapan dia..."Dkg 6/8 la yunk...hlg ingatn dh ke apa...hehehehehehe"..bukan hlng ingtn ye yunk...hehehe...aku x tau..slmanie aku kan pegi kls reramai..so,aku follow jela..tetiba je..ari  nie p kls sengsorang mmg trslp kls la jwbnya...haha....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...