w

Friday 26 April 2013

Fire Drill

Assalamualaikum semua..sekarang tepat kol 2.39 PM...aku suka sangat tengok jam setiap kali nak hupdate blog nie..nak tau kenapa..??sebab aku lau bab hupdate blog nie bukan main lame..berjam2..entah apa yang nak tulis...tujuan asal nak tido jap...tapi pikirkan baru sudah makan nasi,so..niat nak tido terbantut..jadi aku pun on9 la jap..nak on9 Tonton nak tengok cite Sebenarnya Saya Isteri Dia..memang bez n kelakar cite nie...

oke..kembali ke niat asal aku hupdate blog nie..nak cite apa yang berlaku kat DPP aku semalam..semalam kat blok aku ada program Fire Drill (entah betul ke x ejaan nie )..oppssss bukan semalan ,nak lebih sedap lagi pagi tadi..pukul 3 pagi beb..orang tengah sedap2 tido...dah la aku tido dah lewat..around pukul 2.15 camtu baru terlelap..tu pun dah letih paksa mata untuk tido...almaklumla..mata tak dapat lelap awal2..baru je tido tak sampai bape minit..around pukul 2.45 AM..loceng kecemasan berbunyi...memang nak marah pun ada..dah la kita mengantuk..terpaksa la bangun pakai tudung terus turun...semua AJK Fire Drill dok ketuk pintu ciap mati kan bekalan elektrik lagi..memang gelap dan berpanas..terpaksa  la kita orang penghuni DPP TNB turun dengan jayanya..turun dengan terpaksa ciap bebelan berbakul2 dari aku...hehehe..biasa la mengantukkan...dah la loceng kecemasan betul2 depan bilik aku...adoiii..memang nak tumbuk2 jer AJK tu semua....*_^

Semua budak lelaki dan pempuan terpaksa turun..ada yang pakai kain batik, baju kelawar dan macam pesen..termasuklah Pengetua dan felo turut serta..abang2 bomba dan pakcik2 PKU ( Pusat Kesihatan Universiti UUM ) pun datang...konon2  berlaku kebakaran gamaknya...

Gambar sewaktu abang bomba buat demo...












tepat jam 3.55 AM, barulah semua boleh masuk bilik masing2...so,masa untuk tido...hehehe..
tapi dah sampai bilik tak mau tido lak...kol 4.30 AM..tak mau pejam lagi..entah kol bape mata terlelap...
tamat sudah entry ku..tepat kol 3.11 PM..hehehehehe
#ada hehehe..tapi hati macam dipalu jer..rasa nak nangis jer..sedih !___! #
tapi sekarang ataupun ari nie tak mau nangis2 dah..hehehe..chayok2..
#ambil hati letak tepi#


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...