w

Saturday 13 April 2013

Kisah Minggu Lepas

Di petang yang damai ini, cuaca kesejukkan menandakan hujan akan turun..tapi alhamdulillah tidak hujan, kalau hujan bez jgk kn leh main hujan..hehehe..oppp lupa lak..cmne leh main hujan almaklumla dh mendarat dinegeri Sintok pagi tadi untuk meneruskan tugas-tugas yang terbengkalai..hahaha.. *poyo jer ayatkan..oke..meneruskan sisa sisa sem untk sem ini..hehe...tetibe jer sedih...=,=....rsa nak dok umah jer... kalau dok umah bez sangat leh main hujan..bez sangat bila butiran air hujan jatuh kat muka.rsa nyaman jer..tapi xpe..pagi semalam saya dah main hujan..tengah syok dok main hujan semalam..adik arah naik..suh berciap2 nak pegi habiskan baucer buku..hehe.almaklumla adik aku yg F6 dpt jgak baucer,..kelmarin aku,ma,abah,Syahira n Fatihah pegi SMO..baucer buku aku sudah sedia habis..ni nak tlong habiskan yang adik aku punya..hehe..tp x dpt beli papepun...almaklumla..adik aku ofkos la beli buku study dia..huhuhu,ni jer yg dpt aku rembat...novel yg aku nak pun xdapat nak beli..mjurla aku text Minah..dia cakap si Pokmat *dia punya BF tercinta sudah beli buku tersebut..nnti kita pakat-pakat baca okeh...so.tnggu bf member aku ni pos dlu yer..almaklumla si Pokmat ni  dok di Sabah..hehe..thank Minah aka Dila..*_^


Hehehhe..yg sebenar2nya..aku nak cite benda lain..tapi tetiba lak kuar kisah semalam..heheh..tapi suka hati Cik Pinky la kan..*_^ oke,yg sebenarnya nak cite kisah minggu lepas..hehe..kisah pulang ke desa tecinta untuk cuti midterm...member dari Perak Wani.Azuwani dan Ila datang Kelantan...pulang bersama2 aku n Dila..



selamat mendarat di Pasir Puteh...


muka mengantuk + kesejukan...

Pantai Bisikan Bayu




 saya suka main air..hehe..air pantai,air sungai,air hujan....dan segala jenis air..
bukan air panas yer...*_^




Jom pegi jenjalan

Tok Bali....
bez kat cnie...nyaman jer..angin sepoi2..habis tudung ditiup angin..
len kli kita dtg lagi yer..hehe




adoi..letihnyer menaip entry nie...oke cukup smpai dicnie shja...

 dalam perjalanan pagi tadi..Kelantan to UUM

jumpe member dari bas lain..

pic pagi tdi 2.40 am..kuar pegi toilet sempat lagu snap pic..hehe

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...