w

Friday 26 April 2013

Semakin .....??


Semakin jauh hati....??seyesly.....sedih yang teramat....oke...tak dapat nak buat keje dh...last2 bukak blog hupdate ape yang patut...kuang3..padan muka..lain kali ambik hati letak tepi...tak pun buang ke dalam laut lagi senang kan3...sedih, gembira, merajuk dan marah adat dalam perhubungan...so,pandai2 la handle mslh nie kan...tapi dah blank dh otak nie..sedih kot..sape yg x sedih kan...lagi sedih bila kena marah...bila dh kena marah so,air mata pun turut la keluar skali..air mata dan perasaan tak dapt dipisahkan..entah betul ke tak aku  nie...main hentam je kan...tak de mood nak tulis panjang2...ermmm..merajuk + sedih...lambatnya masa berlalu nak balik dok umah..tenang ckit hati nie...aku dapat meseg dari member aku..dia ciap cakap "jgn sedih2..xse mu sedih2,nampak muka mu pun x ceria"..hehehe..lucula..macamne ek muka aku..ciap blh nmpk muka brubah dr kebiasaan nye..hehehe...oke prend..saya pun tak mau sedih3 dah...sabar la wahai hati....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...