w

Wednesday 6 March 2013

^___*

Sekarang pukul 12.42 am..mata masih belum mengantuk dan tengah bersemangat tup tap tup tap asgment..haaaaa..tapi aku masih sempat lagi update blog ape bagai.....stop sekejap fresh kan otak...otak pun dah jem nie haa....

sekarang baru dapat bernafas ngan baik...hehe...2 3 hari nie asyik nafas tersekat-sekat je...aku pun naik pening dok pendam..last2 gtau jgk kat dia ape masalah yang membuatkan aku nak memberontak ni...stress kot dok pendam..nak tunggu dia tahu ape salah dia..memang dia tak tahu la kot..tapi kot jela...hehe..
lepas dia cite barulah aku rasa tenang...heheee...sory la awk..memang perangai aku camnie kot...tak ubah-ubah...ada masalah pendam..cukup pendam  2 3 hari lame2 meletup la...tapi lepas tahu A sampai Z saya tak marah dah...




sebelum akhiri tuptaptuptap aku nie..meh aku kongsi ckit cite disebalik gambar nie




oke..selamat malam semua....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...