w

Thursday 14 March 2013

Hari Ini..

Ai Ai Ai Ai...semua..heheheheeeeee
hari ini aku bawak kete...ngeh3....first time bwk kete...takut kot..ada ke aku leh trtkar ngn pedal minyak dan clutch..meme takut woiii...gabra ada,takut ada..macam2..ada ke cikgu ckp aku nie mngelamun..tp mjur ckgu aku nie baik..hehe...smpat lgi brgrau senda..hahaha...papepun seyesly aku takutttttttt nk bawak kete......

Tapi b4 aku pegi kls memandu..aku ngn member pegi Chanlung jap..pegi borong buku kat Pustaka Union...alamaklumla..dpt baucer buku..so,lect pun dok cibuk suh beli buku..sem nie aku ambik 6 subjek..semua lect nak buku..so,kena la beli..tp tak semua aku beli..xcukup baucer...ngeh3...heheee...buku dhla yg International Edition..jd tak tau baca ke tak plus mahal...heheheeee..


tespet yg tbal gila...

beli buku untuk adik..untuk cukupkan nilai baucer...

ada dua buku yg menanti dan harus dibeli...arahan...encik dan doktor lecturerrrrrrrrrr

inginkan buku ini..
sebelum mencari..sape yg sudi bagi buku ini kpd saya..sila angkat tangan...hehehe

Before aku ngn kwn2 pegi Chanlung kitorang sempat lg snap2 gambar..heheheheee...almaklumla..member guna hanset baru,jadi tiap saat kena ada kenangan..hahahaha..*banyak kan before aku nie..hehe..

Gambar sebelum pegi..*gambar entah ape2...






masa otw pegi Chanlung..aku telah tipu kwn2 aku...heheheeee....first aku tipu Dila..aku ckp aku tau kat mne Pustaka Union tu..sampai je Chanlung..semua pkt dok tnya kat mne..haaaaaa..kat mne pe??Pustaka Union la...hahahaha..mmg lawak btul..aku tipu kat Dila je..tapi ketiga2 kawan semua prcaya..he3..sory kawan2..sy grau ngn Dila je pun..sbb kitaorng slalu brgurau...heheheee..krna disitu lah ukhwah tercipta..

kawan umpama gula-gula....


sekian dari saya..Nur Athira Nadia...
hanya AF dihati...
rindu ibunda,ayahanda dikampung...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...