w

Friday 22 March 2013

Salam Jumaat

Hari Jumaat yang indah ini..menjadi hari yang sangat boring...huahuaaaaa....aku hanya berkurung dalam bilik jer...nak kuar makan pn sorang2 jer...rumet tak ada...jiran depan bilik Cik Minah Pokmat pun tak ada..aku pegi beli makan pun tnggu kaum Adam pegi masjid..nnti kalau aku pegi time diaorang ramai2 segan lak sorang2...kawan2 aku yang lain kat tingkat bawah aku tatau diaorang wat apa...mybe pakat wt hal masing2 kot...biasa la hari cti semua nak dok dalam bilik layang jiwa...hehehe..jiwa la sangat...kan3....^_*

waaaaa....mmg teramat2 borink nie ya ALLAH..rsa keseorangan lak alone ranger gtu...adoi..macam2 bermain kat fikiran nie..sedih pn ada...nak menangis pn ada jgk...huhu..seryesly ari nie saya tak gembira pun..huahuahua...semua benda tak kena..susah susah..adoiiii..didepan kawan aku nampak oke..tapi hanya mereka yang memahami jer dapat rasa kita sedih,gembira or tak..sesiapa yang dapat rasa apa yang saya rasa dia adalah seorang yang memahami saya..sehati sejiwa gtu...hehe

Disebabkan terlalu boring..aku taktau nak buat apa..*home work ada atas meja masih elok tak buka2...niat dihati nak buat keje..tapi terpesong la plak...tetiba jer rsa nak update blog bagai...akibat sendirian..tetiba jer aku terpikir dan terus terpikir...ape yang berlaku 3, 4 tahun akan datang...??

Kadang2 ALLAH nak bagi kita susah then bagi kita ksenangan..dan ALLAH tak bagi apa yang kita impikan mungkin ada benda terbaik yang ALLAH berikan untuk kita..oke..rmai cakap camtu...yesza....aku pun percaya..ALLAH itu maha mengetahui..tapi dilubuk hati ini pernah terdetik bila melihat orang lain gembira dengan dengan apa yang mereka miliki...dan berjaya mencapai apa yang diimpikan....Yesss,,,aku pun turut melihat kegembiraan nya..papepun aku bersyukur dengan apa yang ALLAH berikan untuk aku umatmu yang lemah ini.....

*tadi bukak FB ternampak status member yang nak kawin dah...mmg tak percaya sgt2...diaorang sma muda ngan aku...masih seorang student di IPTA...mereka pasangan yang sama2 belajar ditempat yang sama..akhirnya cuti nnti mereka bakal diijab kabulkan....wahh tentu bezkan bukak nanti telah bertukar status...sebagai wife and husbend..hehehe...papepun tahniah dari aku...NAN aka Cik Pinkygirlz...
 lastly.selamat bercuti kepada mereka yang bercuti....oke..saya??tunggu lagi 2 minggu....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...