w

Monday 11 March 2013

My Hobi

Salam UOLL....xde pape yang menarik..juz nak cite2 about novel yang telah laku dan terhangat di stesen TV..hehehe...ngeh2...almaklumla..i kan peminat novel-novel melayu nie...hehe...

nak jadikan cite..td aku pegi jalan-jalan kat TESCO MERGONG..masukla kedai buku Popular...adusss...naik gila aku tengok novel novel novel novel novel novel ituuuuuuu.....beznyer lau dapat baca semua novel tu....hehehe...tapi tak dapat pun beli buku tu...nak guna Boucer Buku,baucer tu pun cukup-cukup beli buku yang lect nak..mentang-mentang la PM bagi baucer,semua lect suh beli buku...so,kena la beli buku...td pun juz cuci-cuci mata baca tajuk jer...ermmm...sob3...nnti ada duit aku beli ngn duit sendiri....hahahaha

novel yang diadaptasi.....yang telah aku baca....*__^..skrang dah tend tiru novel lak...almaklumla..penerbit dh tak tahu nak terbit cite ape daaaaa....

Kau Sayangku ( Dari Mata Arissa )

Kau Laksana Bulan

Stanza Cinta...*cite yang tak berape menarik....hehe..


Gemersik Kalbu...


Kasih Antara Kita..haa nie pun bez..

Trilogi Cinta

Ombak Rindu..*novel yang bez tapi adaptasi yang kurenggggg...

Bicara Hati..first time aku baca novel nie masa Form 3..mmg bez tp adaptasi nye yg terpesong...


Adam Hawa..*cite nie popular tahun lepas..mmg gila kot dok tgk cite nie..semuanya 80 episod.

Setia Hujung Nyawa..haaaa..yg nie bez kot..suwit je tgk EL ngn Zain...


Warkah Cinta Berbau Syurga...novel yg bez tapi sad ending..


Sehangat Asmara...*novel yg bez tp adptasi tak tengok lagi...

Cinta Kau Dan Aku...novel yg bez dari Siti Rosmizah...tapi pelakon nye yg tak brape bez..
baru jer tgk episod 1 kat umh ari tu..epsd strusnya x dpt dh nk nengok..

Coming Soon...

Kampung Girl..baru jer baca last year...bez jgk...


Andai Itu Takdirnya..novel yg tersangat3 bez...mmg touching gila baca novel nie...tak sbr menanti cite nie...
nak tengok Syed Azril dan Alia...


Sebenarnya Saya Isteri Dia....nvel nie tak baca lg..so,tak tau bez ke tak...

haaaaa..yang nie lak novel dari si dia...

okeeee....tamat sudah....gud nyte uollll...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...