w

Tuesday 12 March 2013

Kesedihan Di Pagi Hari

FAS 3210 AFB 3227.......
Hanya kerana beberapa baris ayat membuatkan aku teramat3 sedih dan teramat3 kecewa...patut la hati aku terdetik nak bukak...rupanya..ketahuan sesuatu...dari dulu lgi tak habis2 pasal AFB....Ya ALLAH kuatkan la hati aku..aku sudah berjanji ngn diri sndiri tak mau nangis2,.tapi...??kenapa air mata selalu jer keluar......
Maybe ini dugaan untuk aku...dugaan yang kadang-kadang dapat disimpan tak terluah,tapi malam nie dugaan ini tak mampu untuk aku terus menyimpannnya...kesakitan ini harus diluah...hanya air mata yang dapat aku luahkan...............waaaa...untung rumet xde.....

Hanya seorang perempuan telah menyakitkan hati seorang perempuan...
masih ada di alam realiti perempuan sebegini...
jika kamu seorang wanita aka perempuan tolonglah fahami perasaan kaum sendiri...

Dan jika kamu seorang lelaki tolong fahami perasaan "partner" kamu...
jika kamu dapat fahami tentu kamu akan turut merasai kesedihan yang datang tanpa diundang ini....

oke sekian...2.58 AM...selamat pagi...!____!..tdo dengan kesakitan....



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...