w

Wednesday 22 May 2013

Coretan Hari Ini

Assalamualaikum..dan selamat malam semua...take 5 jap..tarik nafas dalam-dalam dan hembus..fuhhh...almaklumkla..letih dok tuptap tuptap asigmnt...tapi sempat tuptap blog nie..hehehe..biasa la kalau tak hupdate kat cnie rasa tak bez lak..hehehe..btw xde cite mnrik pun nak tuptap kat cnie..bak kata lecture aku pagi tadi...juz uplod de picture..bagi orang faham ape yang kita nak cite...hehehehe...
so.aku huplod banyak2 gambar kat blog aku nie...heheheh...

Program semalam...

*gambar dalam dewan tak sempat nak ambik..almaklumla xde mood nak bersnap semalam..nie pn juz blutot ngn member..hehehe..biasenya aku guna fon aku yang murah tu je nak bersnap..tak pun aku rembat henset member..diorang pn dah faham dah kalau aku rembat henset dia,...hehehe..almaklumla cameranye yang cantik..hehe

Hari Ini..jom ke kelas....


Kat BME..biasanya kelas kat DKG 2



oke cukup 5 minit tup tap blog nie..hehehehe..padahal lebih 5 minit..almaklumla line wifi not connection...sekejap ada,sekejap tak de....
take 5 bersama.....*bukan kit kat oke...hehehe
#malam-malam makan benda manis#

#dapat meseg dari my sis..wow syok sakan yer jalan2 kat kl,2 in 1..kursus kat KL plus jalan2..hehe...ciap p Icity lagi..oke..nnti ada masa dan rezeki..nnti saya pun mau p jgk...hehehe

#malam nie dapat kol dari abah..abah bertanyakan kabar anaknya yang lama tak kol umah..kekekeke..padahal  bru jer kol aritu..opss lupa lak..yang aku kol banyak kali tu,aku bercakap ngn my mum..kecian abah demam plus selsema...smoga cepat chat abahku..
sayang ma abah banyak3.....love u all..

#bila nak ciap asgmnt aku nie..asyik melencong ke lain jer..on9 tonton la,hupdate blog la...line tenet wat hal la...adoi......



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...