w

Thursday 23 May 2013

Jualan On9

Selamat Petang semua...

petang yang damai nie aku terperap kat bilik jer..tak tahu nak buat ape..tadi rajin jer tup tap tup tap asgmnt..sekarang dah datang dah penyakit M nie..adoi...rumit jer yang gigih menyiapkan asgmnt..hehehe..almaklumla esk rumet nak balik Perak..semangat menunggu si cinta hatinya..kih3...selamat bercuti sekolah yer rumit..tnggal la aku sendirian..sedih3....hehehe..
buat si cinta hati saya Aiman Farid Bin Baharudin selamat bercuti sekolah...tunggu saya balik bulan 6 ni yer..tapi saya balik awak xde..nampaknya tak jumpa la kita...ermmmmm..sabar je la wahai hati..

petang yang damai nie kejenye dok on9 FB jer la..tengok pages sana sini...naik gila menengoknyer..lawa2..tapi hanya mampu melihat sahaja..hehehe..ada satu pages tu lak..menjual baju kurung moden...tengok jer baju kurung terus pikir warna apa untuk raya nanti...adakah kuning atau biru turqoise..

nie lak pages kakak si dia..kat cnie pn macam2 dress yang dijual...tapi aku tak pernah pakai dress..kot2 nanti pakai tak lawa lak...hehehe..almaklumla..tak penah pakai dress labuh tentu la janggal kan..hehe..alang-alang tup tap tentang pages nie..meh aku tolong promote yer..try klik link kat bawah nie..harap2 jadi la...


ni salah satu dress yang dijual..nampak cantik jer kan..sama cantik dengan harganya..hehehe
cantikkan..ala-ala princess gitu..sesuai ngn nama dress nie..QA Princess Dress..



sesiapa yang berminat leh la singgah kat pages Aifaa Shoppe yer..
terdapat pelbagai dress yang menarik mata..jika berminat leh la PM si pemilik Aifaa Shoppe..
jangan lepaskan peluang untuk mencuci mata yer...plese klik LIKE Pages Aifaa Shoppe..

#nanti free nak kol mak mertua saya la..eh,silap..bakal mak mertua..hehehehehe

#coklat Almond Gold..sapa nak..meh ada 2 ketul lgi..hehe..mcm ketulan emas lak kan..#



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...