w

Saturday 25 May 2013

Hari Ini....



 #status FB ari nie..yg menunjukkan betapa borinknya kami kat cnie..seryes memang borink ooooo.#

Tapi pagi tadi ada kelas ganti..rajinkan levt kami buat kelas...aku pn rajin gak..heheh..lewat bangun pun still pegi kelas..rajin katakan..huahuahau.....





 presentation
#datang lewat,so duduk belakang la...sebab dok belakang boleh la curi2 snap#

Habis waktu kelas terus pegi hantar asgmnt...

 Dalam lift pn sempat aku snap..kih3

On de way ke Pasar Malam Arau(semalam)
 #waaa..nampak temban disitu...adakah kerana tudung..ish3...#


 #solat maghrib jap#

i City Arau



#tahniah buat kawan exSMTTM, Fazirah...akhirnya awak dh jadi isteri orang..
#respect buat budak laki ex SMTTM..waaaa...dah nak jadi suami dh ek....aku ingt zmn f4 n f5  bukan main nakal lagi,time warden suh solat berjemaah lari..hehehe..trmasuk la aku jrang3...
#tahniah buat member form6 SMKK..finally cinta anda bersatu...

#wahhh..musim cuti sekolah musim orang kawin..kih3..saya..??esok atau lusa..hahaha...

#mulut mampu tersenyum..tangan mampu tuptap tuptap even hati menangis...bukan setakat hati..mata dah kuaq ayak mata dh...banjir jap...huhuhuhu


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...