w

Sunday 19 May 2013

Tentang Awak, Saya Dan Kawan-kawan

Assalamualaikum dan selamat malam semua...pe kabar anda3 semua..hehehe..
firstly saya nak buat ucapan untuk "awak"..

esk awk exam so buat yang terbaik oke...malam nie jangan nk bermain sangat..baca buku oke..saya harap awak boleh buat yang terbaik,..awak kan dah berusaha so, InsyaALLAH awak boleh..saya akan doakan kejayaan awak...jika awak blur ke pape..awak ingat jer ma abah..InsyaALLAH awk boleh..hehehe..lau tak boleh jugak awak ingat jer saya oke..hehehe..papepun ingat ALLAH pasti boleh..chayok3 my dear..

nie saya sertakan doa untuk awak..
  • Doa mentelaah pelajaran..

(Allahummar zuqna, Ya Rabbi fahaman nabiyyiin, wa hifzaal mursaliin,
wa 'ilhaamal malaikatiil muqarrabbin, fii 'aafiyaati, ya Arhamar raahimiin
)

Maksudnya: "Wahai Tuhanku, kurniakanlah kami fahaman nabi-nabi dan hafalan para rasul
serta mendapat ilham dari para malaikat yang hampir denganMu,
juga kurniakanlah kami kesihatan Wahai Tuhan Yang Amat Pengasih"

  • Doa sebelum masuk dewan..
(Wa hai yi' lanaa min amrinaa rashadaa)

Maksudnya: Ya Allah, persiapkan kami mengenai dengan urusan kami dengan petunjukMu)

  • Doa memohon kejayaan
(Allahumma inni as-alukal fauza 'indal qadha
wa manaazilasy syuhada wa 'ai syas su 'a da'
wan nasra alaal a'daa')

Maksudnya: Ya Allah Kami memohon kejayaan dalam setiap ketentuan,  tempat para syuhada'
dan kehidupan orang-orang bahagia serta kemenangan mengatasi musuh

  • Doa jika lupa

(Subhaa na man laa ya naa mu wa laa yas huu
Allahumma zakkirnii maa nasiit
3 kali

Maksudnya: Maha Suci Tuhan yang tidak pernah tidur dan tidak pernah lalai,
Wahai Tuhanku, ingatkanlah aku apa-apa yang aku lupa)

#harap awak boleh buat esk..doa saya sentiasa mengiringi awak#

Dan nie plak kisah aku hari inie..hehe..dah macam diari dah kan...habis aku tup tap tup tap kat cnie..so,ada aku kesah.....kih3...blog aku so aku boleh tulis pape daaaaa...^_^

Pendaftaran Tempat Praktikum





lepas daftar terus kitaorang p kelas kol 9.30...
so,tunggu abang bas datang..bukan pakcik bas oke...sebabnya..driver bas kami semua muda2 gtu..hehehee

#seat depan oke#


sampai jer kat kelas..enjoy ngan lect yang hensem nie..hehehe..berkaroke dalam kelas...

habis jer kelas kol 12.30..balik bilik makan2,solat..kol 2 pi kelas balik....

nie time kelas kol 3.30 petang...
sebelum lect masuk.....


#sekadar dialog ciptaanku#

gmbar nie di snap oleh member aku,Shidah...aku syok dok tido..dia ambik gambar aku senyap2..hehe...last2 dia post kat fb...terkejut aku menengok nye.he3.huduhnyer aku tido..ish3.hehehe
lect dok mengajar kat depan..aku tido kat belakang..hehehe..mengantuk sangat oke..tak mampu nak tahan dah...mujur lect sporting...bangun2 jer lect wat kuiz..bagus kan aku..hehehe..kuiz 2 dh di inform awal2...dalam kol 4.45 lect bagi kuiz..so,nie la keadaan masa kuiz tadi...masa nie aku dan kawan2 dah ciap jawab kuiz...

#tak lupa tahniah buat adikku Nur Fatihah Natasha...congrate 4 ur graduation adk ah...#



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...