w

Thursday 26 September 2013

Jom Ke Hatyai....

Sebelum pegi Hatyai 4hb nie..kena prepare ape yg patut kan..perkara yang paling penting mesti la ada pasport atau pun boarder pass kan..so aku n member pun pegi la buat boarder pass...

Baru aku thu, sape2 yang nak pegi Siam yang alamat di kad pengenalan termasuk dalam 4 buah negeri ni kna la buat boarder pass..maksudnya korang lahir di Terengganu tapi alamat di kad pengenalan negeri Kelantan boleh la buat boarder pass...negeri lain yg nak pegi Siam kena buat pasport la....antara 4 buah negeri tu ialah Kedah, Kelantan, Perak, dan Perlis...

Aku dan member just buat boarder pass je..sebab nak pegi sehari je..tu pun pegi pagi balik petang.....

Ni la boarder pass..baru aku tahu....hehehe

Aku n member semasa kejadian..hehehe
Di Bukit Kayu Hitam









*First N Last...

Tetibe je kan...hehehe..ni aku korek dalam fb Roman Secetra GP...hehe..my Mr.A....
surat dari seorang murid untuk gurunya....hehehe..macam2 peel budak zaman sekarang...
advance bukan main...hehe
cikgu ada peminat smpaikan aku pn ada peminat....hehe..
kuang3...nak tahu siape ehemm cikgu sila add saya lagi..hehehehe..oke,juz joking... :-p

Oke..untuk adik2 sem 5..sila hadirkan diri oke...hehe..mentang2 la sudah sem7 kan3...hehe



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...