w

Saturday 28 September 2013

Petang Sabtu

Meh cnie orang kampung cek nak habaq mai...adus sayang...u know y...?..dalam pukul 3.15 tadi aku n kawan2 pegi la turun nak beli makan..saje2 je try nak pegi beli kat kdai nasi campur yang baru bukak..dah semua pakat lapar x makan dari pagi tadi...biasanye kami pegi beli kat kafe Proton..dah mals nak jln jauh2..so,decide pegi la beli kat kdai yang tender baru bukak..adussssss ingt kan banyak la jgk lauknya..tapi sampai2 adusss sayang..hampa mak ai...lauk ntah apa2...weeeeeeeee...dah la mahal..tekejut mak ai.....nape x caye ek...ok,fine....nie buktinya...

RM 3.20..Dila

RM 5.00..menu aku ngn Wani

Semua pakat ambik lauk yg sama..dah tu je lauk yang ada.....last dh kami pegi beli kat cnie..xmau dah...dah la ikan gulai lemak tu xsedap..sedap mak aku masak lagi....eeeeeeeee
Nanti nak buat aduan kat pengetua tersayang nak habaq makannan mahal wooooo...
Bagi korang mesti la murahkan..tapi bagi kami yang dok dalam hutan Sintokyo nie kira mahal la..sebab biasa nye lau lauk camnie xsampai 3inggit 5inggit tau..biasenye dalam 2inggit lebih je..cekik darah betul lau tender baru tu......first n last....padam muka....makanan yg ntah ape2 punca homesicks oke....


Yang nie pn nak habaq mai jugak..adudududududdddddd......malas nak cite pepanjang...ambik baca..nah..
lenkali aku nak printscren bebanyak....huhuhuhuhu



so,aku pun update la status.......



sekarang dah 3.49 petang..k,bai...last but not least....
Bab kata member aku...senyumlah walaupun jutaan beban yang terpikul....

#Pihak HEP tlh ttpkan..so,cuti raya haji hanya Selasa dan Rabu shja...hari Isnin ada kelas...bez sgt ad kls..lect pn xkancel..ooooo...beznyerrrrr..so,off to Kelantan hari Isnin la jawabnyerrrr...#




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...