w

Tuesday 17 September 2013

Preview Syawal 2013

Selamat Hari Malaysia...masih belum terlambat utk mengucapkan saya sayang Malaysia..tak kira lah apa2 perkara yg berlku aku still syg Malaysia.. ^__^..oke kmbali kpd topik asal..aku nak preview kisah Syawal 2013...hehehehe...apa yang berlaku..apa yang berlaku..apa yang berlaku...mueheheheeeeee....

Mungkin thn nie raya yg pling brmkna bg aku..nak tau knpa..hehehe...my sis tunang..pd Syawal ke6 13082013..okeeee...stret to de point la kan..ari tu jgk aku dirisik oleh my love Mr.A..cewah....hehehe...raya thn nie hepi sgt2...my parent dpt dua mnntu llki..hehe..actually aku ngn si dia rancang nak tng thn dpn..mybe lps kami hbs bljr..tup3 kami akn bertunang bln 3 thn dpn, InsyaALLAH...smoga dipermudahkan....time tu jgk my sis akn berkahwin...oke..sbr mnnti detik itu....hehee...insyaALLAH ada jdoh kami....

Oke...xmau cite pnjang lebar..letih dah dok menaip sana sini....apa maksud menaip sana sini..hehehe..ofkos la menaip asgment kan...sje nak gtau aku dah ciap dah proposal paper projek...mintak2 betul lah apa yg aku kaji dan buat tu..hehehe..hanya tnggu nak hantar dan present ari Khamis nie je...

Santapan Mata..hehehehe

1 Syawal


2 Syawal



130813 (Syawal Ke 6)

 sje menginterfrimkan gmbar aku..kihkihkih..sape ntah ambik gambar aku nie.....












 my dad baju melayu purple..n my father in law yg petak2..kopiah putih..jurucakap kami.




 syok je dok ats pelamin..


terlalu ramai cameraman nyer..bginilah jdnya..hehehe 

yang nie lak Syawal  ke 7..di Kuala Krai..umh my grandmother


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...