w

Monday 30 September 2013

Kisah Petang Isnin

Sekarang pukul 5.34 pm..balik kelas tadi aku tertido jap..bangun2 pukul 5.24 pm..tido dalam 10 minit gtu..hehee..point ku kat cnie juz nak gtau..ari nie kira jap lgi ada dinner la..dinner kat cnie je..kat DMAS je...bangun2 p bilik depan tengok member dok try ape yg patut..hehe..adoi xde mood rasa nak p dinner..perut dah la skit..ececece..alsan kn..tp mmg betul perut sakit..baju pn x tau nak pakai apa...ermmmm..xpela..pakai la apa yang patut kn..oke..jap nak tengok baju apa yang nak di pakai...

#macam diari lak kan..boleh pulak aku cite benda tak bez kat cnie kan...hehehe..xpela..ade aku kesah..blog aku oke..lau boleh nak cite macam2...heheh..peace... :-)

#cite pasal balik raya haji nanti..aku n member dah decide nak balik 10hb....masa kelas petang tdi aku ngn tak malu tnya lect..14hb ada kls tak...hehehe..lect pn pikir2..semua pakat dok pjuk..last2 dia kta oke..xde kls...14 dan 17 xde kls...hehe..lect ciap psan lgi..bkn sje2 kansel tau tp postpone..lau sape2 tanya la kan..dia suh jawab camtu..hehe..so,hari Isnin dan Khamis..2 kelas dah kansel...tnggu 2 kelas lagi la..kot2 kansel jugak..mitak2 la kansel kan...

#Oke..last but not least...jom berciap2 nak pegi dinner...hehehehe

muka orang sakit..hehehehe


baju raya tapi tak pakai..ececee..boleh pulak aku mention kat cnie...hehe..baju baru oke...


Tengah syok dok tuptap tuptap..member panggil suh tengok baju dia..ok cun dear..boleh pakai p dinner...

k...bai.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...