w

Friday 20 September 2013

Salam Malam Jumaat

Selamat malam u oll..semua dh tido..aku je yg belum tido..skrang dah pukul 1.09am..tp mata tak mngntuk lgi....hari nie minggu kedua aku di sini..bru jer dtg tp dh rsa lma giler dh...x sbr nak blik umah..sedihkan..dah hati thg sedih..macam2 pikir..adoiii..semoga dipermudahkan..semoga sem last ini berakhir dgn lancar..amin..

Hari Ini...
 Halfmoon 2 layer




Ni gambar kali pertama kluar brsma my buddies di minggu pertama utk semster akhir...insyaALLAH..nanti kita kluar lagi yer kengkawan...love u all....malas nak cite panjang2..oke bye2...love my readers....hehehee





nie lak hasil tangkapan...ntah ape2 kn..tp ada aku kesah..hehehe

akhirnya dapat memiliki Halfmoon..tp halfmoon 2 layer...cantik x..kikikikiki
dan pelbagai lagi hasil tangkapan...hehehe...cume tak uplod jer....

Oke..selamat malam uollll...
sebelum tidur doakan kesejahteraan kedua orang tua kita dan memaafkan mereka yang mengguris hati kita....(1.27am)

#ada member tanya adakah aku makin kurus...hehe..dia kata aku makin kurus..muka pn nmpak cengkung berbeza dgn sblm cuti ari tu...tp betulkah..oh no....peace..hehe#

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...