w

Tuesday 25 December 2012

Galaksi Bulan

assalamualaikum,selamat tengah hari uolll...ape khabar semua..harap2 chat..alhamdulillah....*_^
sekarang dah pukul 1.22 pm,stop skjap dari mnghadap buku,so mnghadap lappy lak...bru jer sudah berwebcam ngan member..sudah berwebcam bkak lak blog gadis merah jambu nie..hehe..rindu lak kat my blog...hehe...sambil2 nak tunggu solat zohor hupdate la ape yang bermain di minda..hehe...esok exam..harap2 leh jawab..bangun pagi2 terus study..hehe..tapi pagi ker....??hehe

hehe..oke aku nak cite pasal Galaksi Bulan semalam,,(24hb12)..Subhanallah..memang sangat2 cantik..tentu korang tengok kan bulan smlam..mmg tersangat cantik..patutla member pakat dok kata bulan cantik..mula2 wat x tau jer..dah syok dok study...*konon2 la..he3*..study study dan study,tiba2 member datang bilik cakap bulan cantik kat 'square' blok..apalagi terus kuar ngan rumet p tengok..memang sangat cantik..macam pesta lak..pakat dok tengok bulan...then masuk bilik terus sambung study..masa dok study tba2 tringat kat kakak..terus kol..cakap ngan kakak pegi tengok bulan,..hehehe..tapi tak pasal2 kena marah...haha..kakak aku cakap tengok bulan apa..dah pukul 12.30 malam dah..orang nak tido..hehe..upenyer dia tengah tido...hehe..macamne la aku x prsan masa aku kol..ingat kan pukul 11..upenyer dah pukul doblassss....hehehe

member aku Kinah ada cakap tentang Galaksi Bulan kat TV 9 slot Bicara 9 Soalan..*lau tak silap aku la..
aku pun tak tau sangat tentang Galaksi nie..lepas habis jer tentang Galaksi Bulan nie..ada satu status kat FB yang mengtakan Kiamat akan berlaku pada 01012017,sedangkan dulu ada mengatakan kiamat berlaku 2012...memang tak masuk akal..itu semua muslihat orang kafir jer,saje nak merosakkan akhlak umat islam kita....

cantikkan ciptaan ALLAH..cahaya merah mengelilingi bulan dan ditutupi awan hitam yang tebal..
gambir nie diambil dalam fb rumet aku..
oke..stop dlu..azan dah berkumandang..jom solat zohor semua...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...