w

Thursday 20 December 2012

Kisah Hari Ini dan Semalam...

ALhamdulillah tamat sudah kelas untuk sem 5..hanya tunggu final exam..final exam juz aroun de corner...OMG..ermmm...presentation sudah,asgment sudah hanya tinggal 1 lagi asgment LAW yg perlu disubmit,kuiz sudah dan semuanya sudahhhhh.....oppsss..lupa lak ada satu lagi yang x sudah..projek LK..yg x sudah sudah.....sgt2 la letih nak ciapkan lukisan nie....dah dua malam tidur lambat gara2 nak ciapkan lukisan nie...ari nie pun cibuk dok bereskan asgmnt yg perlu di hantar sblm petang..sgt2 la letih...skrang pn pada waktu 5.32pm mata dah sakit..rasa nak pejam jer...tapi x mau..ermmm...rumet pn dah balik kg....tinggal la aku keseorangan...

bercerita tentang projek......sangat2 la tension nak ciapkannya..31hb dah kena hantar...26 hb start exam sampai 14 hb1...sebut pasal projek nie sampai kan xsempat nak wat apa2..tp btl ker x smpat nak buat bnda lain...hehe....yupp..btl...sbb aku asyik dok mnghadap lappy jer,..hehe...smpai mata naik juling dah...nak beli mknan pun xsempat...walaupun perut dah berkaroke...hehe....kalau x percaya tengok gambar nie...heheheee

hehe...buat dua kerja dalam satu masa...layan tonton cite Terlanjur Cinta....heeeeee

oke dah separuh ciap...start dari pukul 12 tengah hari sampai petang...

24 jam aku asyik dok mengadap benda nie jer..berusaha untuk ciapkan mlm 2 jgk...sudah selesai solat terus ciapkan benda nie...sambil layan cite..bru bez wat keje...hehehe....layan cite Mimpi Cinderella..


dan nie lak peneman aku 24 jam...hehehe...

okeee..semua cite dah habis aku layan..so..off ape yang patut..teruskan berusaha...hehe...dah hampir siap separuh...

orang lain dok kusyuk buat keje tanpa ada ganguan..tapi lain lak aku...hehe..blh plak buat 2 keje dalam satu masa...mmg perangai aku mcm nie...hehe...rumet aku syok dok buat keje tanpa ada ganguan...hehe...tengok nie meja study rumet aku...hanya bersila kat bawah...bru la semangat nak buat keje..hehe..*bab kata rumet aku..*

hehe...ni lak meja study aku....

sambil2 buat keje..tentu ada scene makan2...hehehe...biasa la malam malam asyik lapar jer....sudah ciap makan tinggal macam tu jerrrrr...sibuk katakan...hehe...*sibuk la sangat...

yang ni lak menu 2,3 malam lepas..#not sure....hehe

 sambil2 buat keje..dalam kol 10.30 mlm dapat kol dari famili...hehe..rindu sangat kat family..tetiba abh kol..tanya knape lame sgt tak kol umah...sorry abah ngah xde kedit..*sambil buat suara sedih...hehe...hanya minta simpati suruh abah top4 kan..hehe...tp siyesss xde kedit..kcian2..!_!....hepi sangat2 dapat cakap ngan abh ngan ma...rindu sangat2 kat ma abh dan adik2..pas tu borak2 ngan kakak aku..hehe...soalan dr my sis...
"oittt...nape lame x kol"...hehe..jawab aku..sorry kak..sibuk skrg..pas tu kedit xde,ada 50 kupang jer....."nape nak top4 ker...lau nak kak top4 kan"...hehe...alang2 dah tanya ..oke..tlg top4 ek...nak banyak kak...hehe....jawab my sis... "oke nanti kak top4 kan 10 inggit jerrrrr...."..ala,10 jer...erm..oke la dri xdpt....hehehe..bukan xde duit..tp duit ada dlm bank..hehe....minggu depan my sis nak balik johor dah...sekolah pn dah nak  bukak..asyik ckp sedih sedih sedih jer mysis nie...bukan nyer bdak drjah 1..tapi dh 2* dh...hehe..
my mum ckp cuti krismas nie sepupu aku kawin...ruginyer x dpt join...tahun depan pun dua orang sepupu aku kawin time cuti sekolah bulan 3 nanti...alamaknya x join jugak la aku nanti...ma aku ciap tanya lagi balik tak bulan 3 nanti..alamaknya x balik la ...xde cuti..cuti midterm break pun bulan 4..
ermmm...sabarjelaaaaaaaaaaaaa....

lepas dpt kol dari family dapt lak kol dari sorang member nie...nak jmpe kat bawah jap...so,brciap2 la....dengan cepat dan ala kadar.....hehe...smpat lagi ber'snapshot'...hehe

hehe...sudah selesai semua gangguan..teruskan ber AUTOCAD...hehehe..
taraaaa...ciap jugak akhirnya...*yg tlh di Zoom..tak ciap semua..ada beberapa yg perlu ditambah...


hehe..so..ciap2 terus tidur..hehehe...same tak ngan pelan asl....

hehe...tentu boringkan baca entry aku nie..tp xpe..aku tak suruh pun korang baca...hehe...aku tulis apa yang bermain di minda.....*wink2....hehe

nie lak time edit2 asgment tgh hari tadi..yg perlu di hantar sblm pukul 5 (20 hb12)..sempat lagi layan cite Cinta Itu Milikku...

so,malam nie layan cite Putera Rayyan pulak dan layan episod2 cite seterusnya....heheh...oke..tamat sudah entry aku..pada pukul 6.35pm...hehe

sblm undur diri,,nak ucapkan HEPI BEFDAY buat kawan ku MINAH LOVE PKMAT a.k.a
NORADILA BINTI SIDEK AHMAD...sweet 22....hehe...smoga kekal ngn POKMAT LOVE MINAH...
dan semoga sukses dalam hidup...amin....love u prend...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...