w

Monday 31 December 2012

sELaMaT tAhUn BaRu 2013

HEPI NEW YEAR 2013...yeayyyyyyy..masih dipanjangkan umur..ALHAMDULILLAH....syukur....

selamat tinggal 2012 dan selamat datang 2013....
sebut jer tahun baru mesti ada azam baru kan....ermmm..ape ek azam aku...hehe..bagi aku azam aku tiap tiap tahun sama je kot...heheee....bukan ape..tak lain tak bukan..juz nak jadi anak yang baik untuk mak ayah dan mencapai cita-cita serta impian aku....so, ni la impian aku..asyik sama jer tiap tiap tahun..kan3....skarang dah nak masuk 23...jadi impian aku nak mencapai apa yang diimpikan...

aku harap semoga hubungan aku ngn kengkawan terus utuh dapat meneruskan liku-liku di campus..dan buat sidia,smoga apa yang kita hajatkan tercapai dan agar dipermudahkan..smoga tahun 2012 memberi kita pengajaran yer awak,,agar kita dapat menempuh ke tahun yang akan akan datang...semoga 2013 lebih baik dari 2012...amin...

tak kisah lah impian ape pun yang penting "BE YOURSELF OKE"...dan dapat menjadi anak yang diharapkan oleh mak ayah pun dah kira bersyukur...yang lagi lagi penting dapat gembirakan ibu bapa kita...^_^

ada sorang member aku nie..impian dia nak tukar status...heheh..alhamdulillah yer kawan....bukan dari IN A RELATIONSHIP to DIVORCE ok..
hehe,ada yang nak jadi tunangan orang,isteri orang dan mak orang..aku..?? jadi anak mak dan ayah...he3...insyaALLAH 2,3,4,5, tahun akan datang...hehehe 


yang penting tahun baru HEADER pun mestilah baru..heheh*wink2...
cantik tak..???hehe


i'm 22 going to be 23...#rasa tua lak...*_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...