w

Sunday 30 December 2012

-pusing pusing UUM-

Aiii...assalamualaikum semua..macam mane chat...yang tengah exam harap2 leh jawab lah yer...aku bru jer habis exam paper ke3 pagi tadi..ada 3 paper lagi yang menanti..huhu..harap2 leh jawab laa..dah seminggu dah aku tak hupdate..almaklumla minggu exam,so sibuk la ckit...malam nie jer free sebab exam start balik pada 6 hb..so,dapat la aku hupdate story yang miggu lepas punya a.k.a story sblm exam pada 23/12/2012...hehehe

nak tau tak story ape...??*apa tak nak tahu...oke fine...yang tak nak tahu,.its OK...tak paksa korang baca oke..heheeee..ni sekadar cerita harian aku jer..sekadar kenangan di masa akan datang...hak3..*_^


oke..cerita nyer bermula begini..pada suatu hari............................................................................................
................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
-
-
-
-
-
-
-
-
oke blablablablablablablabla.....................tamat suda..sekian...hehe*_^


malas nak taip panjang2....so,aku hupdate gambar jer...untuk korang cuci mata..hehe..bagi yang baca entry ni..time kasih korang....yang tak nak baca pun..time kasih jugak....hehehe....pusing-pusing a.k.a jalan-jalan UUM ataupun JOGING...hehehe..*joging la sangat....

okee..jom joging....kami start dari cnie...jalan-jalan kat lereng bukit gituuu...hehe









sudah penat pusing-pusing,dah tak tahu nak pusing kemana...so,kami pun singgah ke kandang kuda....
hehe..datang jenguk my HERO..entah sihat ke tak....




sudah berjam-jam pusing-pusing ,so,kami pun balik..perut pun dah lapar..*ish3 asyik lapar je kan..
mestilah hidup mesti kena makan...makan banyak banyak gitu yer...




snap pic skjap..hehe..sebab si kera yang banyak kat atas pokok ni...so,terpaksa stop sekejap..takut gak..kot2 kera tu lompat.....





jalan punya jalan..tengok tengok dah sampai blok...pemandangan dari belakang blok..kat Padang Senget..tanah padang yang betul-betul senget...padang jer senget..aku x...hehehe

 kat bilik Shidah...

pemandangan "square" blok...*abaikan pakaian yang bergantungan itu....yg penting bukan baju aku.......hehehehe



sudah je joging terus jer rasa lapar....so,makan nasi kerabu...buang lemak tambah lemak..hehe
nasi kerabu nie terlalu la banyak..so,kongsi ngan rumet...kalau makan sorang memang tak berapa nak habis la jawabnyer...

oke..tamat sudah entry aku..adoi punyalah ambik masa yang lama nak hupdate nie..ish3.....
so,malam nie tak makan nasi..hanya air milo ,roti dan biskut jer...ish3....
#yang penting aku tak boleh hidup tanpa air milo.dari kecik sampai sekarang asyik milo milo milo jer#
ingat masa kecik kecik dulu..pernah aku nangis sebab tak ada milo...masa tu aku form 2 lau tak silap..pergi bercuti umah mek(grandmother) ngan kakak time cuti sekolah...tiap tiap malam sebelum tidur mesti menangis sebab teringat milo kat umah...hehehe..macam mane tak nangis dah mek dan ayah tak minum milo...biasa la orang tua tak minum milo...hanya teh jer.....tapi sekarang aku tak macam tu dah...dah berubah dah...
hahaha..buruk beno perangai aku kan...ish3....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...