w

Monday 17 December 2012

********____________*******

waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....apa yg terjadi ngn aku nie.....mereng ke apa....ish3...biasa la otak jammed mcm nie la......tension kot...tapi tension psal apa ek...??

apala nasib ku nieeeeee...so sad.....huhuhuhuhu........asyik menjeruk perasaan jerrrrrrr...huk3.....boleh tak nak nangis...nangis skjap jer.......tapi pikir2 balik...ermmmmmmmm...*thinking......

ok..tatau apa nak cite sbnarnya....cuma cuma cuma cumaaaaaaaaaaa........*sabaq sabaq dan terus sabar...

adakah aku seorang yang garang (bekem*in bhsa kelantan)???
adakah aku seorang yang mudah merajuk dan susah dipujuk...???
tapi dia cakap ______________________.....

huhuhu..tatau la...wahai hati ples ples n plesssss la....jgn jadi macam nie...dh bertekad dh x mau dh bekem2 nie...sy x suka laaaaaaa....plessssssssss......oke...pas nie x mau dh bekem2 n mdh mrajuk ngn awak..saya nak buat tak tahu jer...oke awak..tentu awak suka kan saya wat xtahu dah...saya janji...okey...bye awak awak semua...selamat malam....


#no matter how it feels today,nothing lasts forever and must go on#


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...