w

Tuesday 18 December 2012

-salam petang selasa-

salam petang semua....ai..ptg2 nie borink lak..aku suka ari SELASA..sbb kls mmg xde ari selasa...so,leh la rehat2...akibat klthan yg teramat kelmarin...ermmmm....borink kan petang2 nie...tatau nak wat apa...member semua kat bilik tengah siapkan asgment..tapi aku??sempat lagi on9 kan..hehehe..ciap ngn hupdate blog lg...saje jer..aku tgh borink macam ni la..ada jer cite nak coret kat cnie....borink2 aku pn..asgmnt dh ciap yang nak kena submit khamis nie...tambah tambah apa yang patut...tiba2 jer aku pikir..tentu ada orang kata blog aku nie macam diari lak aku wat kan..hehehe..blog aku..jadi suka hati aku la nak coret apa...heheheh

hahaaaaaaa....kan bez dok kat umah..leh relax2..walaupn borink xp mane2..dok kat umah konfem xborink..
ada jer kije leh wat....tapi kat cnie...tatau wat ape..bru jer ciapkan asgment..so,stop skjap...semua orang sekeliling aku sibuk...tak kira lah sibuk dengan apa..msg kat kakak aku..msg skjap trus snyap...kakak aku tu bkan leh msg2 lame2...last2 "ok adia,take care..nanti kak msg balik.."....msg ngan adik..aku tnya dia jawab, aku tanya dia jawab...gtu la....macam cikgu lak,tnya2 soalan kan3....Mr.A pun cibuk jugak kot... entah la aku pn tatau...rumet aku lak tido...bru jer ciapkan asgmnt..so,lth la kot...aku lak mmg xsuka tido ptg...org lain tidO..aku dok mnghadap lappy jer...dok chat ngan member fb jer...ermmmmmmmmmmm....

oke lah..semua..tatau nak coret ape dah..nanti mgrut lak..oke..bye3 semua....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...