w

Saturday 22 December 2012

rInDu aBaH

saat nie..detik nie..aku rindu kat abah...nie semua gara2 aku terbaca kisah sedih tentang ayah..banjir sekejap dpn lappy..napelah hti aku nie touching sgt..xpsl2 terkeluar air mata...dah la rumet xde..rindunya kat abah yaALLAH..lindungi la abahku yang bersusah payah membanting tulang 4 kerat untuk memcari rezeki yang halal untuk kami adik beradik..panjangkan la umur abahku Ya ALLAH...berikanlah kesihatan yang baik untuk abah aku..berikan aku kesempatan untuk kotakan janji ku terhadap mak ayah ku Ya ALLAH..
lindungilah mak ayah aku dari segala bencana.....*waaa..nape laju sgt air mata nie keluar...sama laju ngn jari jemari aku nie....mnyesal baca kisah sedih tu..hukhuk...

*pertama sayang mak,kedua sayang mak dan ketiga sayang ayah...#rindu kat ma dan abah#


#tak pasal pasal terpakasa stop buat benda nie....#


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...